رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به گردشگری بودن کیش بر توجه جدی به مسائل بهداشت و درمان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، دکتر غلامعلی جاودان در سفر به کیش با بیان اینکه جزیره کیش از لحاظ قوانین و مقررات تابع قوانین حاکم بر مناطق آزاد است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی تمام توان خود را می‌گذارد.

وی گفت: استاندارد‌های دانشگاه علوم پزشکی استان متناسب با وزارت بهداشت است و نیاز است از توان مناطق آزاد نیز در این زمینه کمک گرفت تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

دکتر غلامعلی جاودان خواست در حوزه‌های مختلف معاونان دانشگاه علوم پزشکی پیگیری‌های لازم را تا ارتقای تاثیر گذار و ملموس خدمات بهداشتی و درمانی در جزیره کیش انجام دهند.

رئیس مرکز بهداشت کیش نیز در حاشیه بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با ارائه نقاط ضعف و قوت ساختار موجود بهداشتی و درمانی کیش، خواستار رسیدگی و توجه بیشتر در حوزه سلامت جزیره کیش شد.

اسدالله احمدی با بیان اینکه هم اکنون مرکز بهداشت کیش با ۴۰ درصد از پست‌های سازمانی در حال ارائه خدمات است خواستار تعیین تکلیف ۶۰ درصد پست‌های بلاتصدی و راه اندازی مرکز شماره ۲ خدمات جامع سلامت در جزیره کیش شد.

وی بر توجه به تعاملات بیشتر با سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد و افزود: در جزیره کیش با وجود تقریبا هزار و ۸۹ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و حدود ۵۴ هتل و نیز اهمیت گردشگری و سلامت، راه اندازی اورژانس بهداشت محیط، الزامی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آمادگی فنی و تجهیزات مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی و پایگاه سلامت صدف بازدید کرد و در دیدار با کارکنان این مراکز از نزدیک پیگیر مشکلات آنان شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4664
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.