فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری سوداگر مرگ با بیش از19 کیلوانواع موادمخدر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ "علی اصغر جمالی" اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی یک قاچاقچی مواد مخدر را که به صورت گسترده در امر تهيه و توزيع مواد در سطح فعاليت داشته و در سنوات گذشته نیز چندین مرحله دستگیر و روانه زندان شده بود را شناسايي و تحرکات وی را تحت کنترل قرار دادند که مشخص گرديد، قصد انتقال يک محموله مواد مخدر از یکی از شهر های همجوار به جزیره کيش را دارد.

وی افزود: مامورين پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از هماهنگي و اخذ مجوزهاي قضايي و با همکاری نیروهای پایگاه دریابانی متهم را در حین ورود به جزیره کیش طی يک عمليات منسجم و هماهنگ دستگیر کردند.

سرهنگ جمالی اظهار داشت: از این قاچاقچی بیش از 19 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردید.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابان کیش در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در برخورد با عوامل تهيه و توزيع مواد مخدر اهتمام خواهد داشت و اعتياد آفت اجتماع و زمينه ساز تباهي جوانان و مقابله با آن نيازمند عزم ملي است و این امر با همکاري مردم که نقش مهمي در موفقيت هاي فراجا در مقابله با سوداگران مرگ دارند میسر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4678
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.