سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: هیچ مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز واحدهای نانوایی در کیش وجود ندارد و برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی در این راستا تکذیب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، حامد ملازاده صادقیون در رابطه با انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی برخی از واحدهای نانوایی در کیش به دلیل اختصاص نیافتن سوخت، اظهار کرد: پس‌ از انتشار این خبر بررسی آن در دستور کار قرار گرفت و در نتیجه مشخص شد به تمامی واحدهای نانوایی در این جزیره سوخت مورد نیاز از نوع گازوئیل اختصاص یافته است.

وی‌ ادامه داد: تنها به ۲ واحد نانوایی به دلیل نداشتن مجوز فعالیت اقتصادی، سوختی تعلق نگرفته که آنها نیز برای اخذ مجوزهای لازم به سازمان متولی معرفی شدند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان با قدردانی از حساسیت رسانه‌ها، بیان کرد: انتظار می‌رود که رسانه‌ها سوژه‌های خود را از منابع رسمی پیگیری کنند.

گفتنی است؛ مصرف روزانه سوخت در جزیره کیش ۱۲۰ هزار لیتر است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4677
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.