آزمون استخدامی بانک شهر بین متقاضیان زن و مرد واجد شرایط، روز جمعه 1 دی ماه 1402 به صورت همزمان در 3 حوزه امتحانی تهران برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی بانک شهر، محمد علی دهاقین مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی هدف از برگزاری این آزمون را تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز شعب بانک به عنوان بانکدار و واحد های تخصصی استان های تهران و البرز، اعلام کرد.
دهاقین با تاکید بر اینکه آزمون استخدامی براساس ضوابط، مقررات و آیین نامه داخلی بانک، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط برگزار شده است، گفت: شرکت کنندگان پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی، با انجام مصاحبه های تخصصی، عمومی و طی مراحل اداری در شعب و واحدهای تخصصی بکارگیری خواهند شد.
این گزارش می افزاید؛ اعلام نتایج این آزمون متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر : 4684
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.