فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با اشاره به شهادت تعدادی از هم وطنان در حادثه دیروز تروریستی در کرمان گفت: قسی القلب و خوی وحشی گری استکبار جهانی دیگر بر کسی پوشیده نیست و حادثه تروریستی کرمان بار دیگر آن را به اثبات رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدارآریا از ایرنا، سرهنگ «علی اصغر جمالی» با بیان اینکه گروه‌های تروریستی و ارابان آنان تا ابد از جریان مقاومت و سردار سلیمانی به دلیل حمایت از مستضعفین و مظلومان کینه به دل خواهند داشت، اظهار کرد: سردار سلیمانی تربیت یافته اسلام ناب محمدی و مکتب امام خمینی (ره) بود دشمن از اشاعه تفکر سلیمانی بر نسل جوان در هراس است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی نیز واهمه دارند، افزود: دشمنان بدانند که ملت سرافراز ایران اسلامی تحت امر ولایت فقیه و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، هیچ زمانی به دلیل وقوع اینگونه تحرکات مذبوحانه تروریستی از آرمان‌های مقدس خود عقب نشینی نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش ادامه داد: ملت ایران در مسیر و راه نورانی شهدا، سالار شهیدان امام حسین (ع) و حاج قاسم سلیمانی از مجاهدت و مبارزه با دشمنان اسلام دست نخواهد کشید و این مسیر تا نابودی کامل استکبار ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: دنیای استکبار ضربات سهمگینی متحمل شده و در تلاش است تا انتقام بزدلانه خود را با اقدامات تروریستی از مردم عادی و زنان و کودکان بگیرد.

کد خبر : 4737
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.