امام جمعه کیش با اشاره به حادثه تروریستی کرمان، گفت: دشمن همانگونه که از سردار سلیمانی در هراس بود، پس از شهادت ایشان از شهید سلیمانی نیز در هراس است چرا که راه این شهید برای انسان‌های آزاده به مسیری برای مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، حجت الاسلام «علیرضا بی‌نیاز» ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هم وطنان شد، اظهار کرد: گروه‌های تروریستی و حامیان آنان برای خروج از انزوا و انحراف افکار عمومی از متلاشی شدن خودشان، دست به اقدامات وحشیانه و ترور زده تا بار دیگر خوی وحشی‌گری خود را نشان دهند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی و حامیان گروه‌های تکفیری رو به افول هستند و با حمله به مردم بی‌گناه درماندگی خود را نشان می‌دهند.

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه محور مقاومت روز به روز قوی تر خواهد شد، افزود: استکبار جهانی نه تنها با ترور نمی‌تواند مقاومت را تضعیف کند، بلکه نابودی خود را نزدیک‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه ملت شریف ایران در نهایت پوزه تروریست‌های شیطان را به خاک می‌زند، خاطر نشان کرد: قطع یقین اقدام عاملان حادثه تروریستی کرمان در زمان و مکان مناسب خود تاوان سختی خواهند پرداخت که به زودی شاهد آن خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4738
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.