مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از خدمات شرکت عمران، آب و خدمات در راستای زیباسازی و انجام فعالیت های عمرانی محیط پیرامونی بازارهای کیش تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در نشستی که در دفتر مدیرعامل شرکت عمران ، آب و خدمات برگزار شد، مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای زیباسازی محیط پیرامونی بازارها ، تلاش های صورت گرفته را هرچند ناکافی، اما با وضعیت اقتصادی حاکم ، قابل تحسین برشمرد.

رحمان سادات نجفی اظهار کرد: از گذشته بازارهای جزیره یکی از جذابیت های سفر به کیش بوده و بطور قطع توجه به زیبایی پیرامونی آنها موجب رضایتمندی مسافران از انتخاب این مقصد گردشگری می شود.

وی با تاکید بر ایجاد درآمدهای پایدار توسط فعالین اقتصادی برای سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد:انتظار می رود این سازمان در ارائه خدمات مطلوب به کیشوندان، گردشگران و فعالین اقتصادی قوی تر عمل کند.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با یادآوری از بین رفتن خیلی از مؤلفه های کیش بعنوان منطقه آزاد افزود: ساکنان این جزیره توقع دارند مالیات های پرداختی در کیش صرف عمران و آبادانی این خاکپاره نجیب شود.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات نیز با سپاس از تلاش فعالین اقتصادی کیش گفت ؛ توجه به نیاز بخش خصوصی بعنوان موتور محرکه ی اقتصادی جزیره ضروری است و همه برای رضایتمندی این قشر اثرگذار تلاش می کنیم .

نظرپور با تأکید بر اینکه تعامل هرچه بیشتر بخش دولتی با بخش خصوصی بطور قطع موجب برون رفت از فضای رکود می شود تصریح کرد ؛ پیشرفت برق آسای کشورهای همسایه نتیجه این تعامل است و امیدواریم با تبدیل جزیره کیش بعنوان پایلوت انواع رویدادها و مسابقات بین المللی ، شاهد بازگشت دوباره رونق و شکوفایی به این سرزمین باشیم.

در پایان این دیدار از  محسن نظرپور، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ، غفار آقازاده معاون امور شهری و محیط زیست ، بردیا  حلاوت مدیر پروژه های شهری و ترافیکی و مریم نیاکان مدیر روابط عمومی شرکت عمران ، آب و خدمات به جهت پیگیری در زیباسازی و فعالیت های عمرانی محیط پیرامونی بازارهای کیش با اهدا لوح سپاس، تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4771
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.