رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی تخلفات راهنمایی و رانندگی در جزیره گفت: افزایش میزان تخلفات رانندگی در جزیره‌ای همچون کیش که در بحث فرهنگ ترافیکی زبانزد کشور است، قابل قبول نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، سرهنگ مهدی تونگر با اشاره به افزایش تخلفات رانندگی در کیش اظهار کرد: به منظور تقویت بیش از پیش فرهنگ ترافیکی در جزیره کیش برنامه‌های متنوعی در مدارس و مساجد سطح جزیره در حال اجراست.

وی بیشترین عامل تصادفات شهری در جزیره کیش را رعایت نکردن حق تقدم اعلام کرد و افزود: استفاده از تلفن همراه به هنگام رانندگی و عدم رعایت حق تقدم دلیل بیش از ۸۰ درصد تصادفات در کیش است.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش در ادامه با بیان اینکه تردد هرگونه وسیله نقلیه بدون پلاک در این جزیره ممنوع است، اضافه کرد: از این پس موتورهای شارژی بدون پلاک نیز توقیف می‌شوند.

وی ادامه داد: نداشتن پلاک نشان از غیر استاندارد بودن موتور شارژی دارد چرا که امکان پلاک موتور شارژی‌های غیر استاندارد وجود ندارد.

سرهنگ « توانگر» فروش موتور شارژی بدون کلاه ایمنی و بیمه یک ساله توسط نمایندگی‌های مجاز فروش در سطح جزیره را ممنوع اعلام کرد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4804
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.