با اجرای طرح ساماندهی حمایت و نظارت اداره غله وتعزیرات آرد ونان، وضعیت نانوایی های کیش بررسی و اصلاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از سازمان منطقه آزاد کیش، اداره غله و تعزیرات آرد ونان جزیره با هدف بهبود وضعیت نانوایی ها وکیفیت نان، طرح ساماندهی حمایت ونظارت نانوایی های جزیره کیش را آغاز کرد.

براساس این طرح با تشکیل کارگروه تخصصی نانوایان تلاش می شود با هدف افزایش کیفیت نان وخدمات دهی به مشکلات فنی واجرایی این بخش رسیدگی شود.

همچنین با تشکیل کارگروه نظارت ، بررسی شاخصه های استاندارد نانوایی ها و در طرح پیشگیری نصب بنر قیمت ، بررسی وزن چانه های نان و رسیدگی به شکایات مردمی دردستور کار قرار دارد.

ستاره دار کردن نانوایی ها، جایگزینی کیسه های پارچه ای ، برگزاری دوره های مشتری مداری و برپایی نمایشگاههای تخصصی نان وشیرینی از دیگر اقداماتی است که توسط اداره غلاه وتعزیرات آرد و نان در طرح ساماندهی حمایت و نظارت نانوایی های جزیره کیش اجرا می شود.

 

انتهای پیام/

 
کد خبر : 4812
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.