• رو تیتر: فرمانده سپاه کیش:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت:  مردم انقلابی و همیشه در صحنه کیش در راستای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور در آیین گرامی داشت 22 بهمن حماسه آفریدند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، سرهنگ پاسدار «محمد میرزاده» روز یکشنبه و در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با بیان اینکه حضور چشم گیر دهه هشتادی و نودی‌ها در راهپیمایی امسال نقطه قوت آن بود. اظهار کرد: دشمنانی که برای دلسرد کردن نسل جوان از انقلاب اسلامی هزینه بسیاری کرده بودند، امروز با دیدن حضور پر شور آنان برای پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی، مایوس می‌شوند.

وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان جزیره کیش با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پوزه شیطان بزرگ را به خاک مالیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با قدردانی از مردم این جزیره جهت حضور در برنامه‌های ملی و مذهبی، خاطر نشان کرد: مردم جزیره کیش امروز برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4922
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.