• رو تیتر: امام جمعه کیش:

 امام جمعه کیش با اشاره به حضور گسترده کیشوندان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور پرشور مردم در راهپیمایی حماسه آفرید و توطئه های دشمنان را نیز نقش برآب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، حجت الاسلام «علیرضا بی‌نیاز» روز یکشنبه و در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با اشاره به حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی اظهار کرد: امروز مردم یک بار دیگر با حضور گسترده و پرشور خود ثابت کردند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

وی حضور دانش آموزان در راهپیمایی را تمرینی برای صیانت از آرمان های انقلاب برشمرد و افزود: بیش از 600 دانش آموز در این شور انقلابی حضور داشته و با مردم همراهی می کنند.

امام جمعه کیش با قدردانی از حضور کیشوندان و گردشگران در راهپیمایی امسال، خاطر نشان کرد: مردم ایران همواره نشان دادند که پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی در مقابل هرگونه توطئه و فتنه های دشمنان خواهند ایستاد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4923
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.