مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش از طرح تشدید نظارت بر نرخ کالا در آستانه فرا رسیدن نوروز و اختصاص انبار رایگان به تامین کنندگان مواد غذایی ضروری در جزیره کیش خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی امیدی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در کمیته نظارت بر نرخ کالا و خدمات نوروزی، گفت: سازمان منطقه آزاد کیش جهت افزایش سطح ذخیره سازی کالاهای اساسی و پیشگیری از کمبود احتمالی اقلام ضروری در ایام پایانی سال و نوروز 1403، انبار رایگان را به صورت موقت به تامین کنندگان مواد غذایی اختصاص می دهد.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: متقاضیان جهت بهره مندی از انبار رایگان و انجام هماهنگی های لازم به اداره نظارت و تنظیم بازار مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش واقع در برج صدف طبقه 4 واحد 401 مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: طی برنامه ریزی صورت گرفته، بازرسان اداره نظارت و تنظیم بازار مدیریت بازرگانی ضمن بازدید از انبارهای نگهداری ارزاق عمومی، بر تامین و عرضه مطلوب اقلام مورد نیاز بازار در عید نوروز نظارت دارند.

"امیدی" افزود: شماره تلفن۱۲۴ به عنوان سامانه پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات در نظر گرفته شده است و عموم کیشوندان و گردشگران می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات گران فروشی با سامانه یاد شده تماس بگیرند.

کد خبر : 5100
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.