سامانه ۱۲۴ در جزیره کیش در راستای افزایش رضایت مراجعین، گردشگران و کیشوندان آماده دریافت شکایات و پیشنهادات مردمی است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سامانه الکترونیکی ثبت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش به نشانیkish.ir. 124 و app.kish.ir در راستای اجرای ماده 25 قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد و رسیدگی به تخلفات تمامی صنوف نظیر گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت عدم صدور فاکتور، حراج غیر مجاز و افزایش رضایت مراجعین، گردشگران و کیشوندان و ذینفعان شرکت ها و مؤسسات تابعه سازمان فعالیت می کند.

بر اساس این گزارش تمامی مراجعین می توانند شکایت خود را در خصوص خدمات ارائه شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش و زیرمجموعه های آن و نیز اصناف، با استفاده از فرم طراحی شده در این صفحه ثبت و شماره پیگیری مربوط به آن شکایت را دریافت کنند و یا با شماره سه رقمی124و نمابر 07644423105 تماس بگیرند. 

مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش مسئولیت پاسخگویی و پیگیری شکایات دریافتی را به عهده دارد.

کد خبر : 5101
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.