دوره آموزشی پیشگیری از حوادث و نحوه استفاده از خاموش کننده های دستی در کیش برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات دوره آموزشی پیشگیری از حوادث و نحوه استفاده از خاموش کننده های دستی با هدف آموزش اصول اولیه و نکات ایمنی به ویژه در ایام نوروز و نحوه مواجهه کارکنان مراکز بهداشتی  با خطرات احتمالی همراه با آموزش های عملی برگزار شد.

این دوره 26 اسفند درسالن شهید همت مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی، با حضور کارکنان این مرکز خدمات درمانی و بهداشتی برگزار ش و محمد فرزانه رییس یکی از ایستگاههای آتش نشانی های کیش مسئولیت تدریس این دوره را بر عهده داشت.

گفتنی است ارتقای سطح دانش و مهارت مقابله با مخاطرات به عنوان مهمترین عامل در افزایش ضریب ایمنی افراد و کاهش حوادث، رویکرد و محور فعالیت های مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5139
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.