• رو تیتر: رئیس مرکز بهداشت کیش خبرداد:

رییس مرکز بهداشت کیش هزار و ۸۴۱ مورد بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و رسیدگی به ۲۶ مورد شکایات بهداشتی را از مهمترین فعالیت های بهداشت محیط کیش در ایام نوروز عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی مرکز بهداشت کیش، مهندس اسدالله احمدی با بیان اینکه از ۱۵ اسفند۴۰۲ تا ۱۰ فروردین امسال تعداد یک هزار و ۸۴۱ مورد بازدید از صنوف انجام شده است افزود:
در طرح تشدید بازرسی های بهداشتی در ایام نوروز ، ۳ هزار و ۷۸۰ کیلو گرم مواد غذایی غیر قابل مصرف از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی درمناطق مختلف توسط کارشناسان و بازرسان واحد بهداشت محیط کیش کشف، ضبط و امحا شد.
وی انجام ۶۰ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و یک هزار و ۶۵۵ مورد کنترل  بهداشتی مواد غذایی به وسیله تجهیزات پرتابل اشاره کرد و افزود: مرکز بهداشت کیش در همین بازه زمانی، تعداد یک هزار و ۸۴۱ مورد بازدید انجام داده که از این تعداد ۵۳۶ مورد مربوط به اماکن عمومی و یک هزار و ۳۰۵ مورد مربوط به مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی است که توصیه های لازم از سوی کارشناسان به متصدیان این امور در خصوص توزیع و فروش داده شده است.
احمدی رسیدگی به ۲۶ مورد شکایات بهداشتی، ۶۰ مورد نمونه برداری مواد غذایی،۷۴۸ مورد کلر سنجی، ۲۸ مورد صدور اخطار بهداشتی، یک مورد معرفی به دادگاه و یک مورد پلمب ، را از مهمترین فعالیت های بهداشت محیط کیش از ابتدای شروع تشدید نظارت های بهداشتی تا ۱۰فروردین عنوان کرد.

گفتنی است، به منظور رفاه حال کیشوندان و مسافران، کارکنان حوزه بهداشت کیش از طریق سامانه 190 و تلفن های  09337690199 و 44423311-076 در ساعات اداری آماده پاسخگویی به شکایات بهداشت محیطی هستند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5222
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.