امام جمعه کیش گفت: وظیفه جهان و امت اسلامی، انسجام و اتحاد است تا شوکت و کرامت جهان اسلام حفظ شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، حجت علیرضا بی نیاز با توصبه به رعایت تقوی الهی در خطبه‌های نماز عید فطر اتحاد و انسجام را رمزکرامت و شوکت امت اسلام برشمرد و اظهار کرد: از وظایف امت اسلامی اتحاد و انسجام است و دشمنان از این اتحاد به وسیله محور مقاومت سیلی خورده اند و به دنبال ایجاد تفرقه در میان امت واحده اسلامی هستند

وی افزود: اگر پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت هم امروز حضور داشتند در کنار مردم مظلوم فلسطین و در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی می ایستادند.

امام جمعه کیش با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین در زیر سخت ترین ضربات و ستم های رژیم صهیونسیتی هستند تاکید کرد: درس ما از عید فطر اتحاد و انسجام علیه استکبار و عده سرطانی منطقه استو

وی با تبریک از مردم و مسئولان در خصوص برگزاری با شکوه ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان بر توجه مسئولان به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و یافتن راهکارهای برای بهبود این شرایط تصریح کرد و افزود: مدبذان و مسئولان با گذر از مباحث حاشیه ای باید به وضعیت معیشتی مردم پرداخته و ان ها را حل کنند.

امام جمعه کیش با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در این رابطه افزود: گرانی، بی ثباتی قیمت ها، کاهش ارزش پول و فاصله طبقاتی سفره های مردم را سبک تر کرده است و مسئولان نباید مشکلات مردم را نادیده بگیرند و نتیجه تلاش های آن ها باید در سفره مردم دیده شود.

وی همچنین با اشاره به دستاوردهای جوانان و نخبگان کشور در حوزه های مختلف بر تلاش دشمن در دست یابی به اهداف شوم خود تاکید و خاطرنشان کرد: مسئولان وظیفه دارند در حوزه های فرهنگی و اجتماعی به حفظ ارزش ها و هنجارهای جامعه بپردازند امروز دشمن از تمامی حربه های فرهنگی، رسانه ای و روانی برای ضربه زدن و بدبین کردن مردم به دولت و نظام بهره می برد باید حواسمان به توطئه های دشمن باشد.

 

نماز عید سعید فطر با حضور ساکنان و گردشگران جزیره مرجانی کیش در مصلای بزرگ کیش به امامت حجت الاسلام بی نیاز برگزار شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5278
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.