رئیس مرکز بهداشت کیش و جمعی از کارکنان مرکز بهداشت با معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی مرکز بهداشت کیش، در این دیدار که به مناسبت هفته سلامت صورت گرفت، رئیس مرکز بهداشت ضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات و دستاوردهای مرکز در سال گذشته، به تشریح برنامه‌های آتی مرکز برای ارتقای سطح سلامت جامعه پرداخت و از حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش و پیگیری مستمر حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد تقدیر کرد .

وی خواستار توجه به افزایش بودجه سلامت،ساخت و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی،آموزش و پرورش نیروی انسانی متخصص در حوزه سلامت،استفاده از تجهیزات و فناوری‌های جدید،ترویج سبک زندگی سالم وجلب مشارکت مردم در برنامه‌های سلامتی شد.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته سلامت و ابراز خرسندی از عملکرد مرکز بهداشت، بر حمایت‌های ادامه‌دار سازمان از این مرکز تاکید کرد و گفت: "سلامت جامعه و حرکت به سوی سلامت خانواده شهری و راه اندازی پایگاههای سلامت در نقاط مختلف جهت دسترسی عادلانه به خدمات سلامت، از مهم‌ترین اولویت‌های حوزه سلامت در کیش است و ما آماده ایم تا در راستای تحقق این هدف تلاش کنیم."

هفته سلامت هر ساله از اول تا هفتم اردیبهشت ماه در ایران گرامی داشته می‌شود و برنامه‌های مختلفی از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در این بازه زمانی اجرا می‌شود.
شعار امسال هفته سلامت "سلامت خانواده،مردمی سازی سلامت" است.
مردمی سازی سلامت، فرآیندی مستمر و پویاست که نیازمند همکاری و تعهد همه دستگاه ها و نهادها و بویژه مردم است. با مشارکت فعال مردم در حوزه سلامت، می توان به جامعه ای سالم تر، شاداب تر و توسعه یافته تر دست یافت.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5330
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.