رئیس اداره آموزش و پرورش کیش در پیامی از اقدامات ارزنده و شایسته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در افزایش مشوق های حمایتی از فرهنگیان جزیره کیش تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و اطلاع رسانی مدیریت آموزش وپرورش منطقه آزادتجاری-صنعتی کيش در متن تقدیر صالح بهرام پور مدیر آموزش و پرورش  آمده است  :

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای بزرگ را شاکرم و امروز مفتخرم که به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان آموزش وپرورش کيش در موقعیتی که فراهم شده و اساس آن همکاری و همدلی از طرف مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کيش  دکتر رحیم سرهنگی ، معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی سازمان  علیرضا  فاطمیان پور،  مشاور محترم و سرپرست اداره مدیر عامل سازمان اصغر باقرزاده و اعضای هیات مدیره در راستای افزایش چشمگیر مشوق های ویژه در جهت ارتقای کیفی معلمان و فرهنگیان که با درایت و مداومت به سرانجام رسیده تقدیر و تشکر بعمل آورم.

توفیقات روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم.

همچنین از تمامی دست اندرکارانی که حمایت کردند طرح پیشنهادی بعد از سال های مدید به تحقق بپیوندد قدردانی می نمایم.

گفتنی است، روز گذشته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در راستای ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش در مدارس جزیره کیش از افزایش مشوق های حمایتی فرهنگیان به ویژه در حوزه افزایش کمک هزینه مسکن معلمان تا 20 برابر خبرداد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5668
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.