پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع کارشناسی ارشد با بررسی سوابق تحصیلی و مصاحبه حضوری دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، ثبت نام متقاضیان تحصیل کارشناسی ارشد - پردیس بین المللی کیش دانشگاه پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای سال تحصیلی مهر ۱۴۰۰ در مقطع کارشناسی ارشد و رشته‌های مختلف به شكل حضوری و آموزش الکترونیکی (مجازی) بدون نیاز به شرکت در آزمون سراسری و از طریق بررسی سوابق تحصیلی و مصاحبه حضوری دانشجو می‌پذیرد.

رشته هاي مدیریت کسب و کار (MBA) در گرایش‌های بازاریابی و مالی، مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) ، مهندسی فناوری اطلاعات (IT) گرایش تجارت الکترونیک و مهندسی عمران و مدیریت ساخت در اين دوره از پذيرش اعلام شده اند.

براي بهره برداری مدیران و کارشناسان شاغل، کلاس‌های درس بصورت فشرده برنامه ریزی شده است و در شرایط عادی و غیر پاندمی کرونا؛ در هر نیمسال تحصیلی برای دوره‌های حضوری فقط ۵ بار حضور در پردیس بین المللی کیش و برای دوره‌های مجازی ۳ بار حضور لازم است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس kish.aut.ac.ir مراجعه كنند و يا با شماره تلفن ۲و۶۴۵۴۵۴۰۶ -۰۲۱ از ساعت ۹ تا ۱۴ تماس بگيرند.

پردیس بین المللی کیش دانشگاه آماده عقد قرارداد ارائه دوره‌ها به صورت گروهی برای متقاضیان با در نظر گرفتن سهمیه و تسهیلات خاص است.

کد خبر : 2493
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.