فرمانده سپاه کیش با تاکید براهمیت گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا انسان های آزاده ای هستند که با رساترین فریاد و مظلومانه ترین حالت در بی تعلق ترین ثانیه های زندگی سرود آزادگی سردادند و دل به عالمی فراتر از خاک سپردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، سرگرد پاسدار ابراهیم خادمی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در پیامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی و از ابتدای انقلاب تا مدافعان حرم با تاکید براینکه باب شهادت همچنان برای عاشقان باز است 22 اسفند روز شهدا را گرامی داشت.

در این پیام آمده است؛

بسم رب الشهداء و الصدیقین

در آستانه بهار طبیعت نامگذاری روزی به نام شهدا، فرصتی است تا به یاد آوریم بهارعزت، استقلال و آزادی ملت در لوای شهادت انسانهای آزاده ای شکل گرفته است که در سخت ترین روزهای انقلاب با سپر کردن سینه های خود و ایستادن در برابر خطرات، با شهامت و شجاعت از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و در این راه پر افتخار، جان خود را تقدیم کردند.

سلام و درود بر ارواح مطهر شهدا، آنان که با گذشتن از جان استقلال، آزادی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای دولت و ملت شریف ایران رقم زدند. آن پویندگان راه حق که دعوت الهی را لبیک گفتند و چنانکه خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند و به جهت همان ایثار، از خوگذشتگی، عشق و ایمان راستین همواره در اذهان و خاطره‌ها زنده خواهند ماند.

برگزاری یادواره شهدا یک طرح راهبردی و ابتکاری قابل تحسین و ناشی از باوری عمیق و راستین بوده و می­‌تواند ضمن تکریم خانواده معظم شهیدان و زنده ‌نگه داشتن سیره و راه افتخارآمیز آنان، روحیه مقاومت، ایثار و حماسه را درجامعه جاری و ساری کرده و در عرصه بازدارندگی، اقتدار و آمادگی ملت ایران در مصاف با دشمن و هجوم بی‌وقفه قدرت‌های استکباری و امپراطوری رسانه‌ای صهیونیستی به جهانیان را آشکار و نمایان سازد.

ما به وجود چنین اسطوره‌هایی افتخار می‌کنیم و برخود می‌بالیم و آرمان‌های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می دانیم. به یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیا ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تأکید امام راحل (ره) ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز بوده و می‌باشد.

امروز با گرامی داشت یاد این دلیرمردان باید یادآورشویم که تکریم شهیدان به آن است که هرگز در برابر سلطه گران مستکبر سرخم نکنیم.

 

 سرگرد پاسدار ابراهیم خادمی زاده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ سپاه کیش

 

 انتهای پیام/ حسین زاده

 

 

کد خبر : 1512
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.