نمایشگاه آثار برگزیده دومین عکس واره سراسری محرم در مرکز همایش های کیش گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، دومین عکس واره سراسری محرم با نمایش 26 تک عکس و 4 مجموعه منتخب آثار عاشورایی در مرکز همایش های کیش آماده بازدید علاقمندان از این نمایشگاه است.

بدریه بحرینی مدیرامور هنری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه این نمایشگاه ابتدا قرار بود در سطح مناطق آزاد کشوربرگزار شود اظهار کرد: به دلیل استقبال بالای هنرمندان از این دوره نمایشگاه، تصمیم گرفته شد سطح نمایشگاه از مناطق آزاد به سراسری ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه این  آثاراز بین یک هزار و ۱۰۰ قطعه و ۵۰ مجموعه عکس ارسال شده از سراسر کشور  به دبیرخانه این عکسواره توسط جاسم غضبان پور، مجید نورالله پور و الهه عبداله آبادی اعضای هیات داوران  انتخاب شده است. افزود:  عکس های این نمایشگاه، شامل یک بیت شعر و یا متن ادبی متناسب با عکس است که توسط داوران بخش ادبی، ابراهیم حسن‌بیگی، دکتر محمود اکرامی‌فر و نغمه مستشارنظامی انتخاب شده اند.

در این نمایشگاه آثاری از احمد بلباسی، احمد تاجی، احمد زعفری هشجین، احمد رضا کریمی، امیر حسین یگانه، امیر مسعود عرب شاهی، امیرحسین کمالی، ایوب قادری، پردیس مالکی، حمید سبحانی، خدیجه نادری، زهره لک، زهرا بهاری، سمیه زارعپور و سید عابد میر معصومی به نمایش در آمده است.
علی اصغر فیض اللهی، مازیار اسدی، محمد رضا کریمی، محمدرضـا دهـقان پور- محمد آهنگر- مجتبی گیتی نژاد، مریم آل مومن، منیره رسول زاده حسینی، مهسا ربیعی، میثم عبدلی، مهدی طاهری، مهزیار مهدی پور، هادی دهقان پور، یاسر محمد خانی دیگر عکاسانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش در آمده است.
آثار ادبی منتخب نیز از احسان قصدی، غلام امینی دومشهری، نیره جهان‌بین، حیدر منصوری، محسن کاویانی، سمیرا یکه تاز، بهرام مژدهی امین عمویی- مریم اکبرپور، قاسم بای متخلص به ساحل، علی بیژنی،عباس دوست قرین، محمد علی یوسفی، لیلا عبهری، نازیلا نوبهاری، امین اسداللهی، ساره عبداللهی فر، الهام پور یونس و فرشته شفقت است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا ۱۵ مهر ۱۴۰۰ پذیرای علاقه مندان است.

عکس ها از: امیررضا سیم ریز -  شیدا پوریوسف

کد خبر : 2606
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.