نمایشگاه دستاوردها و ایده های دانش آموزی کیش با عنوان دانش آموزان در معبر عشق همزمان با نخستین کنگره ملی شهدای غواص برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، این نمایشگاه با مشارکت مدارس جزیره در 18 غرفه همزمان با آیین اختتامیه این کنگره در ساحل ماهیگیر جزیره برپا شد.

در این نمایشگاه غرفه های هر یک از مدارس با خلاقیت دانش اموزان با محوریت شهدای غواص هشت سال جنگ تحمیلی آراسته شده بود.

براساس این گزارش، یک هزار و 300 دانش آموز جزیره کیش در مسابقات دانش اموزی نخستین کنگره ملی شهدای غواص شرکت کرده اند که شامل 975 نقاشی، 29 روزنامه دیواری و 296 قطعه دلنوشته است که تمام آثار مورد قضاوت داوران قرار گرفتند و اسامی برگزیده ها چهارم دی همزمان با آیین اختتامیه کنگره اعلام  شد.

نخستین کنگره شهدای غواص جزیره کیش با حمایت مالی از سوی بخش خصوصی و سرمایه گذاران جزیره کیش، حمایت های معنوی و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و همت جمعی از اصحاب رسانه کیش برگزار شد و هر یک از جوامع جزیره از جمله سرمایه گذاران، هتل داران، حمل و نقل، پذیرایی، رسانه ها و فعالان فرهنگی و هنری و نهادهای مستقر در جزیره کیش در برگزاری و حمایت از این کنگره ملی سهیم شدند.

کد خبر : 3170
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.