نمایش سعدی کلمب و فتح بهشت به کارگردانی مهتاب تبریزی از جزیره کیش، به بخش عروسکی جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پوپک عظیم پور، ایرج محمدی و حسن دادشکر به عنوان هیات داوران، ۱۲ نمایش را برای حضور در بخش عروسکی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی انتخاب و معرفی کردند.

همچنین جلسه داوری آثار بیست و یکمین دوره جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی با حضور احمد جولایی دبیر و عباس شاه محمدزاده مدیر دبیرخانه این رویداد برگزار و آثار منتخب اعلام شد.

نمایش سعدی کلمب و فتح بهشت به کارگردانی مهتاب تبریزی از جزیره کیش نیز همراه با ۱۱ اثر دیگر به بخش نمایش عروسکی این رویداد راه یافتند.

گفتنی است بیست و یکمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی با دبیری احمد جولایی، مهر امسال در پنج استان برگزار خواهد شد و بخش نمایش عروسکی این رویداد با میزبانی استان خراسان شمالی در شهر بجنورد برگزار خواهد شد.

کد خبر : 4255
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.