دومین دوره ملی «جایزه عکس میکا» در ۲ بخش حرفه‌ای و موبایلی، آبان‌ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، دبیر دومین دوره ملی «جایزه عکس میکا» گفت:‌ کیش امسال نیز میزبان عکاسانی است که از دریچه دوربین خود، از این جزیره زیبا خاطره می‌سازند.

«لیلی صدیق» ادامه داد: این دوره از جایزه عکس میکا با موضوع «کیش در متن زندگی» است و عکس‌های ارسالی باید بر مبنای حضور انسان و در نظر گرفتن اِلمان انسانی باشد.

وی با بیان اینکه شرکت در رقابت‌های این دوره برای تمام عکاسان، آزاد و رایگان است، افزود: در هر دو بخش حرفه‌ای و موبایلی هر عکاس مجاز به ارسال حداکثر پنج فریم تک عکس است.

دبیر دومین دوره ملی «جایزه عکس میکا» جایزه نفرات اول تا سوم در بخش حرفه‌ای را به ترتیب ۱۰۰، ۶۰ و ۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در بخش موبایلی نیز به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

وی مهلت ارسال آثار را تا ۲۰ مهرماه سال جاری بیان کرد و افزود: عکس‌ها از طریق پست الکترونیکی PHOTOAWARD@MICAMALL COM دریافت می‌شوند.

«صدیق» با اعلام اینکه داوری آثار اول آبان‌ماه انجام خواهد شد، گفت: نمایشگاه آثار برگزیده از ۱۱ آبان‌ماه و مراسم اختتامیه نیز در ۱۹ آبان برپا می‌شود.

گفتنی است، هیات داوران دومین دوره جایزه عکس میکا را «سیف‌الله صمدیان»، «غوغا بیات» و «مجید سعیدی» تشکیل می‌دهند.

کد خبر : 4298
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.