ویژه برنامه های گرامی داشت روز کیش در نشست خبری معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اصحاب رسانه کیش اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، سید علیرضا فاطمیان پور در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص ویژه برنامه های گرامی داشت روز کیش از ایده پرداز نامگذاری یک روز به نام کیش تقدیر و اظهار کرد: ایده نامگذاری یک روز به نام کیش که می تواند در معرفی ظرفیت های کیش موثر واقع شود.

وی با اشاره به همگرایی و همکاری تمامی بخش های دولتی و خصوصی در جزیره کیش برای گرامی داشت این روز به سلسله نشست های هم اندیشی با عنوان" تو جای من " اشاره کرد و افزود: این ویژه برنامه نشستی گفتگو محور است که در آن دو تن از مدیران اسبق سازمان منطقه آزاد و مدیرعامل کنونی به سوالات مردم پاسخ خواهند داد

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه اولین نشست از سلسله نشست های " توجای من" هفته آینده برگزار خواهد شد تاکید کرد: کیشوندان می توانند در خصوص مسائل مختلف اعم از محیط زیست، گمرک، بهداشت و سلامت مطالبه گری کرده و انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

به گفته فاطمیان پور این نشست ها به صورت آنلاین و حضوری پخش خواهد شد و شماره تلفن همراه 09347693300 به طرح سوال توسط کیشوندان اختصاص یافته و شهروندان می توانند سوالات خود را به شماره اعلام شده پیامک کنند و سوالات پس از دسته بندی به مدت دوساعت با حضور خود مردم در هفته آینده پاسخ داده می شود.

وی برگزاری چهارمین جشنواری آیئنی جنوب ایران" یامال"، برگزاری جشن روز کیش در تالار شهر، استقبال از مسافران توسط گروه موسیقی بومیان، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری مسابقات ماهیگیری ترولینگ آقایان، برگزاری شب شعر و رونمایی از کتاب مردان غروب، رژه خودرویی، دو ماراتن بزرگ کشوری، پاک سازی سواحل، مسابقات فیتنس چلنج بانوان، جشنواره های فرهنگی و هنری، نمایش سعدی کلمب به مدت 3 روز در اسکله تفریحی، مسابقات کشوری پدل برد در 18 و 19 آبان در اسکله تفریحی، و مسابقات کیبل اسکلی و ساحل مارینا به عنوان بخش هایی از ویژه برنامه های روز کیش اشاره کرد.

افتتاح نگارخانه فرهنگسرای سعدی، برگزاری نمایشگاه عکس کیش، افتتاح نخستین کتابخانه استاندارد کیش در فرهنگسرای سعدی، نمایش " دهکده هاپوخان " ، ارائه تخفیف مراکز خرید و گردشگری و هفته کتاب از دیگر برنامه هایی است که سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی کیش از آن ها نام برد.

فاطمیان پور همچنین به نمایشگاه کیش بانو" مد و لباس ایرانی اسلامی" که بیستم آبان تا یکم آذر در گالری هنرهای معاصر برگزار می شود اشاره کرد و افزود: مسابقات تفرریحی خانوادگی در اسکله تفریحی کیشو ساحل مارینا از برنامه های این هفته خواهد بود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه نمایشگاه حضوری کتاب نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد خاطر نشان کرد: خانه کتاب سامانه ای طراحی کرده است که در این سامانه هر فرد با کد ملی خود می تواند یکصد هزار تومان تخفیف دریافت کند و اگر این کیشوندان به آدرس کیش خرید کنند علاوه بر تخفیف از مزیت ارسال رایگان نیز برخوردار خواهند شد.

در ادامه این نشست فاطمیان پور به سوالات خبرنگاران حاضر در نشست پاسخ داد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4410
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.