رییس شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد کشور در دیدار با معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: جزیره کیش نیازمند متولی قدرتمند است که بطور قطع خروجی سازمانی با عملکرد قوی، به تمام جزیره باز می گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، رحمان سادات نجفی با اشاره به عدم ثبات مدیریتی حاکم بر سازمان طی چند سال اخیر و تأثیر نامطلوب آن بر نحوه مدیریت جزیره کیش اظهار امیدواری کرد با استمرار مأموریت مدیران شایسته در بدنه سازمان منطقه آزاد کیش، شاهد اجرای سیاست ها و تصمیم گیری های صحیح در مهمترین مقصد گردشگری ایران زمین باشیم.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش به تأثیر حضور گردشگر بر وضعیت اقتصادی جزیره و بازارهای کیش اشاره کرد و افزود ؛ برای نجات اقتصاد جزیره کیش از تورکود حاکم می بایست برنامه ریزی سریع برای جذب گردشگر از سوی سازمان منطقه آزاد کیش با هدف بازگشت رونق در جزیره بعنوان یک مطالبه عمومی در دستور کار مدیران این سازمان قرار گیرد.

سیدعلیرضا فاطمیان پور، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست با تشکر از همراهی و همکاری خانواده بزرگ و اثرگذار جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در اقتصاد منطقه ، وجود این مجموعه در کیش را یک ظرفیت فوق العاده موثردر تمام بخش ها برای جزیره ارزیابی کرد.

در پایان این نشست، مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با ارائه چند طرح در جهت ایجاد رونق در بازارهای کیش، خواستار همراهی و مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش بعنوان نماینده حاکمیت برای بازگشت رونق به بازارهای کیش شد.

انتهای پیام/

کد خبر : 4420
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.