نمایشگاه تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی با حضور ۱۶ تولید کننده پوشاک و ملزومات حجاب در جزیره کیش گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، رئیس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش گفت: هم اکنون ۱۰۰ بانوی جزیره کیش در حوزه تولید پوشاک فعال هستند.

عالمه خسروی افزود: با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و ارائه غرفه‌های رایگان به بانوان کارآفرین علاوه بر حمایت از تولید کنندگان زمینه فروش محصولات تولید شده را نیز فراهم می‌کنیم.

وی تجاری سازی محصولات بانوان کارآفرین درحوزه پوشاک ایرانی اسلامی را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه‌ها برشمرد و افزود: با هدف دسترسی بانوان کارآفرین به بازار‌های هدف، قرارداد‌هایی با انجمن زنان روس و آذربایجان غربی و چابهار به امضاء رسید.

خسروی افزود: غرفه‌های شامل عکس با موضوع بانوی ایران زمین درقاب نیایش، تبیین مسئله حجاب، مشاوره و قرآن خوانی نیز در این نمایشگاه دایر شده است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4451
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.