اختتامیه دومین جشنواره عکس میکامال در یک اقدام بجا و شایسته با تجلیل از یک استاد هنرمند به جامعه عکاسان کیش ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از اندیشه کیش، عباس دوست قرین، عکاس، نویسنده و فیلمساز کیشوند، سوابق هنری درخشانی را در بیش از ۳۰ سال فعالیت حرفه‌ای خود دارد و یکی از چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری در سطح ملی و در جزیره کیش است.

وی در بیش از یک دهه اقامت خود در این جزیره شاگردان بسیاری را در رشته عکاسی آموزش داده و در توسعه کیفی و توانمند سازی عکاسان جزیره کیش نقش موثری داشته است. تعدادی از هنرجویان وی، موفقیت‌های چشمگیری در سطح ملی و بین المللی کسب کرده اند. اختتامیه دومین جشنواره عکس میکامال در یک اقدام بجا و شایسته با تجلیل از این استاد هنرمند به جامعه عکاسان کیش ادای احترام کرد

. دوست‌قرین در پایان این برنامه و در یک گفتگوی رسانه‌ای گفت: بیشتر از آنکه از این اتفاق خشنود باشم، خوشحالم از اینکه کیش مهندس نادر کشتکار و مجموعه بزرگ میکامال را دارد. حمایت و توجه به فعالان عرصه هنری توسط این شخصیت شریف و فرهیخته، داستان امروز نیست و مهندس کشتکار از سال‌ها قبل توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته‌اند و گالری جمع و جوری که در ساختمان مسکونی میکا راه‌اندازی شده بود منشأ رویدادهای هنری ارزشمندی بودکه حالا با میکامال شکل گسترده‌تر و بزرگ‌تری را به خود گرفته است.

 وی افزود بی‌شک نام مهندس کشتکار در کیش ماندگار خواهد شد و امیدوارم الگویی باشد برای تمامی فعالان بخش خصوصی که به توسعه و حمایت از فرهنگ و هنر توجه ویژه‌ای داشته باشند و نوع نگاه و عملکرد مهندس کشتکار به ساختار یک جامعه متمدن و توسعه یافته که تمام جوانب فرهنگی اجتماعی و اقتصادی را در اهداف خود به کار می‌گیرد، مبین و نشانگر آن است که هنوز می‌توان به آینده ای درخشان و خروج از این دوران سخت و پرتنش امیدوار بود.

این هنرمند پیشکسوت حضور در این برنامه به میزبانی مهندس کشتکار و مجموعه میکامال را افتخاری بزرگ و شبی به یادماندنی برای خود دانست و در ادامه افزود قدردان حمایت و توجه جناب آقای مهندس نادر کشتکار هستم و برای ایشان از صمیم قلب آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4432
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.