مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر حفظ و توسعه جزیره از آن به عنوان موهبتی الهی و میراثی برای آیندگان یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در آئین گرامیداشت روز کیش که شامگاه جمعه ۱۹ آبان در تالار بزرگ شهر کیش برگزار شد با اشاره به اینکه کیش یکی از نقاط معدود درجهان است که دارای آب و هوای سالم و پاک است و ما میراث دار این هدیه الهی هستیم اظهارکرد: جزیره کیش تعبیر آیه يَخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّؤْلُؤُ وَ الْمَرْجانُ است . وقتی خداوند چنین هدیه با ارزشی به ما عطا کرده است همه باید در توسعه ، پیشرفت، حفظ و نگهداری آن به عنوان یک نعمت الهی کوشا باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده هفته کیش افزود: گفتگوی دو طرفه با ساکنان کیش از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن اعلام شده در راستای رسیدگی به مشکلات و خواسته های عموم مردم در این هفته انجام می شود.

وی تاکید کرد: آ«چه برای ما به میراث گذاشته شده جزیره ای زیباست که باید تلاش کنیم آن را بهتر از گذشته به نفرات بعدی تحویل دهیم.

وی با اشاره به سوال مطرح شده "قهرمان کیش چه کسی است" در روز دانش آموز گفت: در هفته کیش به نفراتی که به این سوال پاسخ داده اند جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتی است، در بخش دیگری از این مراسم از سامانه هوشمند جمع آوری پسماند جزیره کیش رونمایی شد.

کد خبر : 4428
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.