سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در نخستین جشنواره " کیش بهشت خانواده ها" بر ضرورت توجه به سه محور قالب، محتوا و مخاطب اسلامی در برگزاری رویدادهای مختلف تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدارآریا، سید علیرضا فاطمیان پور در این نشست خبری بر توجه به هویت دینی و سبک زندگی اسلامی تاکید و اظهار کرد: در برگزاری رویدادها باید بر یک شعار، محتوا و محور تمرکز داشته و در راستا با موارد یاد شده رویدادها طراحی، تدوین و اجرا شود.

وی سه رکن اساسی محتوا، قالب و مخاطب را در انتقال پیام رویداد به مخاطبان و جامعه هدف ضروری عنوان کرد و افزود: رویدادهایی که براساس برنامه ریزی های مدون برگزار می شود موجب ارتقاء حوزه فرهنگ و هنر و نشان جزیره کیش خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره اهمیت جایگاه خانواده در رفع معضلات و ناهنجاری های اجتماعی بر پاسداشت این جایگاه در جامعه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه هنر می تواند در انتقال مفاهیم درست به نسل های جدید مفید واقع شود افزود: در این راستا از ظرفیت های هنر و هنرمندان جزیره کیش در قالب تولید محتوا، ارتباط و گفتگو با نسل جوان از مسیر دانش و فناوری روز استفاده خواهیم کرد.

به گفته فاطمیان پور رویداد کیش بهشت خانواده در سه حوزه "عکس، پوستر وفیلم 100 ثانیه ای" برگزار می شود و طراحی پوستر جشنواره نیز در یک قالب رویداد ملی تعریف و طراحی خواهد شد تا زمینه حضور تمامی هنرمندان کشور در این رویداد فراهم شود.

وی بر طراحی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگ در قالب رویدادهای مختلف تاکید و خاطر نشان کرد: اختتامیه هر رویداد با شروع رویداد دیگری همراه خواهد بود و در تمام سال شاهد برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی و پیوسته خواهیم بود.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش رعایت قوانین ترافیکی، توجه به محیط زیست و ایجاد فضای امن و زیبا در سواحل کیش را از جمله تلاش هایی برشمرد که در طول سال های گذشته توسط مسئولان و مردم جزیره به وجود آمده و قابل تقدیر است.

وی افزود: فرهنگ بالای مردم جزیره کیشرا از مزیت ها و قابلیت های است که به عنوان یک جاذبه به شمار می رود و اگر طراحی هوشمندانه ای برای حفظ این قابلیت ها ایجاد نشود فرهنگ جزیره دچار آسیب وخدشه خواهد شد.

فاطمیان پور طرح صدف" کیش بان و کیش مهر " را در راستای صیانت از ارزش ها و ظرفیت های جذاب جزیره کیش عنوان کرد و افزود: از مشارکت های مردمی در این طرح برای ایجاد فضای امن و بهشت خانواده برای گردشگران و کیشوندان استفاده می کنیم.

مهدی خانعلی زاده سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش نیز دراین نشست با تصریح بر اینکه آنچه از کیش در فضای رسانه ای کشور منتشر می شود باید واقعی باشد اظهار کرد: باید چهره واقعی کیش به عموم مردم معرفی شده و واقعیت ها منعکس شود.

وی به نقش مهم رسانه ها در معرفی کیش به عنوان شهری امن و بهشت خانواده تاکید کرد و افززود: این جشنواره با محوریت معرفی چهره واقعی کیش، جزیره ای امن و مملو از احساس آرامش و آسایش با وجود دریا و سواحل زیبای خلیج فارس به خانواده های ایرانی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.

خانعلی زاده بر مشارکت همگانی در تحقق اهداف برگزاری جشنواره کیش بهشت خانواده با رویکرد رشد و رونق گردشگری در جزیره کیش تاکید کرد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4483
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.