سخنگوی دولت در بازدید از غرفه مناطق آزاد در نمایشگاه روایت خدمت،‌ وعده وفا گفت: فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی ارائه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، علی بهادری جهرمی در این بازدید مناطق آزاد ایران  را دروازه های اقتصادی ایران با کشورهای همسایه عنوان کرد و افزود:‌ بسته های سرمایه گذاری آماده شده اقدام خوبی است و باید به نحو احسن در سطح خارجی و داخلی معرفی شوند.

همچنین در این بازدید گزارشی از روند اقدامات و سرمایه گذاری های صورت گرفته در مناطق آزاد و نیز بسته های سرمایه گذاری این مناطق به سخنگوی دولت ارائه شد.

بهادری جهرمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه طی ۲سال گذشته، ۳۸۷کیلومتر خط ریلی به بهره‌برداری رسیده اضافه کرد: در این مدت بیش‌از ۱۳۰۰کیلومتر بزرگراه و راه اصلی احداث شده است همچنین  بهره‌برداری از آزادراه‌ها نسبت به متوسط عملکرد دولت دوازدهم، ۱۴۰درصد بیشتر شده و ۴۳۳۱ کیلومتر راه روستایی احداث و آسفالت شده است.

نمایشگاه روایت خدمت (وعده، وفا) به منظور روایت خدمات و دستاوردهای دو ساله دولت از روز شنبه ۴ شهریور ماه آغاز به کار کرد و تا روز سه‌شنبه۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد. وزارتخانه‌های دولتی با برپایی غرفه‌هایی به روایت فعالیت‌های خود می‌پردازند و میزبان و پاسخگوی بازدیدکنندگان مردمی هستند.

کد خبر : 4189
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.