رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حکمی امیر محمد دلاوری را به عنوان سرپرست جدید اداره حفاظت از اراضی منطقه آزاد قشم منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از خبرقشم، در حکم عادل پیغامی برای انتصاب سرپرست اداره حفاظت از اراضی آمده است:

با عنایت به سوابق، تجربیات و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره حفاظت از اراضی منصوب می شوید. امید است با اتکال به الطاف الهی و همکاری و مساعدت سایر همکاران با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.”

براساس این گزارش، با حضور یعقوب محمودیان، مدیرکل دفتر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره حفاظت از اراضی، از زحمات و فعالیت های عبدالقادر محمودی مسوول قبلی این مجموعه قدردانی شد

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4514
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.