در دومین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی اوراسیا در تهران، از شرکت پترو پالایش ارکان خان و شرکت کشت و صنعت طلوع آذربایجان به عنوان سرمایه گذاران نمونه منطقه آزاد ماکو تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از منطقه آزاد ماکو، بنابر گفته های دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه تجاری در این نمایشگاه، ۱۵۰ بسته سرمایه گذاری جدید رونمایی می شود و تعداد بسته های سرمایه گذاری به ۱۰۰۰ بسته می رسد.
در این نمایشگاه، ۱۰۰ شرکت صادراتی ایران در حوزه‌های انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی، محصولات کشاورزی، خودرو، مناطق آزاد، صنعت، دانش بنیان و … حضور دارند.
همچنین شرکت‌هایی از کشور‌های روسیه، ارمنستان، قزاقستان در قالب پاویون و غرفه‌های اختصاصی هم حضور دارند و هیات‌های تجاری از کشور‌های قرقیزستان و بلاروس از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.
همچنین در حاشیه نمایشگاه از شرکت های تولیدکننده و صادرکننده برتر کشور تقدیر به عمل آمد و از دو شرکت برتر منطقه آزاد ماکو نیز تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4582
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.