مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در جلسه بررسی مشکلات و موانع بازاریان و اصناف ماکو در حوزه گمرکِ غذا و دارو و استاندارد گفت: بار و کالاهای بازرگانان و تجار منطقه آزاد ماکو باید در کمترین زمان ممکن باید ترخیص شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از سازمان منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی روز چهارشنبه در دیدار با اصناف و بازاریان ماکو ضمن استماع مشکلات این فعالان اقتصادی طی تماس تلفنی با مدیر کل گمرک بازرگان، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری ومدیر غذا و دارو دستورات ویژه برای حل سریع مشکلات مطرح شده را صادر کرد.

در این جلسه نحوه نمونه برداری در حوزه غذا و دارو،  نحوه ارزیابی از کالاهای وارده در ترخیص، سختگیری و پروسه طولانی اداری ترخیصِ، بحث چگونگی سهمیه گروه کالایی علی الخصوص البسه و نحوه نظارت بر بازار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گروسی تاکید کرد: تسهیل تجارت و رونق بازار بایستی در راس امور گمرک باشد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4629
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.