• رو تیتر: با انتصاب سرپرست مرکز بین المللی رشد قشم انجام میشود؛

طی حکمی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، کمال بیرامیان به عنوان سرپرست مدیریت مرکز بین اللملی رشد قشم منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل، در حکم مدیرعامل سازمان خطاب به کمال بیرامیان آمده است:
با عنایت به سوابق، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست مدیریت مرکز بین المللی رشد قشم» منصوب می‌شوید.
امید است با همتی بلند، توکل به قادر متعال و همکاری و همدلی با سایر همکاران با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف در انجام امور محوله نسبت به تبدیل مرکز بین المللی رشد قشم به "زیست بوم استارتاپی در کسب و کارهای اقتصاد دریاپایه" و ارتقای مرکز اهتمام ورزید.
اهم وظایف جنابعالی به شرح زیر می‌باشد:
تلاش در جهت جذب و پذیرش واحدهای فناور و توانمندسازی تیم‌های مستقر، فراهم آوردن امکانات و زیرساخت‌های لازم به منظور توسعه واحدهای فناور، ارائه خدمات مشاوره‌ای مورد نیاز واحدها در راستای تبدیل ایده‌های نو به محصولات قابل تجاری شدن و تجاری‌سازی آن، نظارت بر روند رشد واحدها و تحلیل مستمر، دستاوردها با هدف افزایش کارایی، برقراری ارتباط با سایر مراکز رشد و پارک‌های فناوری به منظور تبادل تجربیات و همکاری، از درگاه خداوند منان توفیق روز افزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4824
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.