• زیر تیتر: واحدهای تولیدی قشم به 230 رسید

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای سال 1402 تاکنون 22 واحد جدید تولیدی و صنعتی به جمع تولیدکنندگان این منطقه اضافه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مرتضی صابری با بیان این مطلب، اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد واحد تولیدی جدید، مجموع واحدهای تولیدی فعال در منطقه آزاد قشم به 230 رسید.
وی ادامه داد: همچنین از ابتدای سال جاری برای 242 نفر نیروی کار در منطقه آزاد قشم فرصت اشتغال دائمی ایجاد شد.
به گفته مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم؛ با برنامه ریزی صورت گرفته از ابتدای دولت سیزدهم تا اسفندماه امسال، هشت واحد راکد به چرخه تولید برگشته و فعالیت خود را آغاز کردند.
صابری در پایان خاطرنشان کرد: عمده واحدهای تولیدی و صنعتی فعال در منطقه آزاد قشم در حوزه های شناورسازی، پوشاک، دخانیات، تولید لوازم آرایشی و بهداشتی مشغول فعالیت هستند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5125
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.