• زیر تیتر: 5 تیم سیار بازرسی فعال شد

 رییس کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از آغاز فعالیت 40 نفر نیروی این کمیته به صورت تیم های بازرسی سیار و نیروهای مستقر در مجتمع های تجاری ویژه ایام تعطیلات نوروز در دو شیفت صبح و عصر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، داریوش جهانبین با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از فعالیت این نیروها، ارتقا خدمات و حفظ کیفیت خدمات ارائه شده در مجتمع های تجاری، واحدهای صنفی، مجموعه های اقامتی، تاسیسات گردشگری سطح جزیره است.
وی ادامه داد: 15 نفر از این نیروها در قالب 5 تیم سیار، بازرسی های مشترک با حضور نمایندگان اصناف، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و در صورت اخذ دستور از مقام قضایی با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی فعالیت می کنند.
رییس کمیته بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم افزود: همچنین 25 نفر از نیروهای این کمیته به صورت دائم در مجتمع های تجاری و دفتر این کمیته استقرار پیدا کرده و مشغول خدمت رسانی به گردشگران هستند.
جهانبین در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای این کمیته به منظور نظارت مستمر بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و رسیدگی به اماکن مختلف اقامتی و پذیرایی در راستای حفظ و ارتقای سطح سلامت قشموندان و گردشگران ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ فعال شده اند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5147
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.