رییس کمیته برگزاری نماز، نظارت بر مساجد و عفاف و حجاب ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از استقرار و آغاز فعالیت 67 نفر از مبلغین آقا و خانم جهت فعالیت تبلیغی، فرهنگی و مذهبی ویژه ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، غلامعلی کاظمی با بیان این مطلب اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در ایام نوروز 52 مبلغ آقا و 15 مبلغ از بانوان در جزیره حضور دارند که 20 نفر از این مبلغین از سایر استان ها به این جزیره آمده اند.
وی ادامه داد: در راستای ارج نهادن به رسوم مذهبی و فرهنگ بومی جزیره قشم این مبلغین در کمپ پارک ها، مجتمع های تجاری، بازارها و مبادی ورودی گردشگران به جزیره شامل فرودگاه، اسکله شهید ذاکری و اسکله لافت و پل به فعالیت فرهنگی خواهند پرداخت.
رییس کمیته برگزاری نماز، نظارت بر مساجد و عفاف و حجاب ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در پایان خاطرنشان کرد: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در جزیره جهانی قشم از مهمترین خواسته های ساکنان این جزیره و مسئولان از عموم گردشگران نوروزی است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5148
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.