• رو تیتر: رئیس کمیته امور فرهنگی و جشنواره‌های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم:

همزمان با آغاز سال 1403 با هدف کمک به اندیشه کودک و نوجوان، 320 مسابقه فرهنگی و مذهبی در نقاط مختلف جزیره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، تعطیلات نوروزی فرصتی بود تا کودکان و نوجوانان گردشگر در جزیره زیبای قشم در کنار تفریحات روزمره، نگاهی هم به مباحث فرهنگی و مذهبی داشته باشند که برگزاری این مسابقات با محوریت طرح قرآنی مسطورا، بازی‌های فکری ویژه کودک و نوجوان هم با استقبال آنان، همراه شد.

همچنین بیش از 4 هزار بسته فرهنگی شامل مهر و سجاده، صنایع دستی همچون برقع‌های هنر دست بانوان جزیره، بازی‌های فکری، نقشه قشم، کاردستی‌های اوریگامی، منچ، بادکنک‌های رنگارنگ و ... در اسکله‌ها، مساجد، پارک‌ها و اماکن گردشگری بین جوانان و نوجوانان و کودکان توزیع شد.

گفتنی است؛ در این بازه زمانی 15 هزار و 175 گردشگر هم از غرفه‌های فرهنگی در سطح جزیره قشم بازدید و محصولات فرهنگی را خریداری کردند.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5250
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.