• زیر تیتر:  2 دستگاه آمبولانس دیگر به زودی اضافه می شود

آیین الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم توسط خیر با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان و جمعی از مدیران و مسئولان اجرایی و نظامی قشم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا ازروابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی در این مراسم اظهار کرد: سه دستگاه آمبولانس پیشرفته برای اضافه شدن به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم توسط خیر تهیه شده که امروز شاهد الحاق اولین آنها هستیم و دو دستگاه دیگر در آینده نزدیک وارد جزیره می شود.
وی ادامه داد: متاسفانه ساکنان جزیره قشم در سال های گذشته کمتر از تجهیزات و امکانات حوزه بهداشت و درمان برخوردار شده اند و در این زمینه عقب ماندگی های زیادی وجود دارد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم منطقه آزاد قشم متعلق به تمامی ایرانیان است و تولیدکنندگان، بازرگانان و فعالان اقتصادی سراسر کشور می توانند برای استفاده از مزیت های این منطقه در جزیره قشم فعالیت کنند.
وی با تقدیر از اقدام خیرین بویژه خیرین حوزه سلامت و درمان، افزود: فعالان اقتصادی بویژه سرمایه گذاران بومی که سال هاست از مزیت های منطقه آزاد بهره مند شدند، می توانند برای انجام کار خیر در حوزه های مختلف پیش قدم شوند.
پیغامی خاطرنشان کرد: برای خدمات رسانی به ساکنان جزیره قشم در حوزه بهداشت و درمان وظیفه داریم اقداماتی را انجام دهیم و برای بهبود وضعیت بیمارستان خلیج فارس (جیجیان) نیز برنامه ریزی هایی صورت گرفته که در آینده نزدیک اجرایی می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه گفت: براساس آموزه های دینی و قرآنی، پرداخت خمس و زکات و انجام کار خیر موجب برکت می شود و می تواند شرایط را برای پیشرفت و نشاط اجتماعی فراهم کند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تبریک به مناسبت حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی، افزود: نابودی رژیم غاصب صهیونیستی یک وعده تاریخی و قرآنی است که اتفاقات روزهای اخیر می تواند نقطه شروع آن باشد.

*ضرورت تخصیص اعتبارات ملی برای نیازهای ضروری قشم
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم نیز در این مراسم اظهار داشت: با توجه به کمبودهای موجود، باید برای تامین نیازهای ضروری ساکنان جزیره قشم اعتبارات ملی تخصیص پیدا کند.
وی ادامه داد: در حوزه خیرین سلامت و درمان نیز افراد بسیاری دارای توانمندی در جزیره سکونت دارند و مشغول فعالیت هستند و باید شرایط برای نقش آفرینی بیشتر آنها برای افزایش اقدامات خیریه، تسهیل شود.
امام جمعه شهرستان قشم اضافه کرد: امیدوار هستیم با برنامه ریزی و انجام اقدامات شایسته در سال جدید به اقتصادی پویا با مشارکت مردم جزیره جهانی قشم دست پیدا کنیم.
حجت الاسلام حاجبی تصریح کرد: براساس آموزه های دینی مسلمانان برای برکت و زیبایی مال، خمس و زکات می پردازند.
امام جمعه شهرستان قشم همچنین از عملیات و پاسخ مقتدرانه نیروهای سپاه پاسداران علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی قدردانی کرد و گفت: عملیات بی‌سابقه دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که جمهوری اسلامی هیچ تعرضی به فرزندان، خاک و منافع ملت ایران را بر نمی تابد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5292
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.