• زیر تیتر:  شفافیت و سلامت عملکرد با رویکرد تسهیل‌گرانه و قانون

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: شفافیت و انجام امور گمرکی با رویکردی تسهیل گرانه قانونی، با کمترین تنش و بدون رویه تبعیض آمیز، کار ویژه گمرک منطقه آزاد قشم در سال جاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، محمد منصور عظیم زاده اردبیلی در آیین تودیع و معارفه سرپرست گمرک منطقه آزاد قشم، اظهار کرد: اصلاح فرآیندهای گمرکی در ماه های گذشته با جدیت دنبال شده و امروز شاهد بهبود وضعیت هستیم و انتظار داریم این روند در سال 1403 نیز ادامه پیدا کند.
وی ادامه داد: مجموعه مدیریت های زیرمجموعه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری در قالب یک تیم متحد با تعامل دو سویه برای پیشرفت و توسعه گمرک منطقه آزاد قشم و توسعه تجارت و صادرات منطقه فعالیت می کنند.
به گفته معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم؛ گمرک باید به نحوی برنامه ریزی و اقدام کند که منافع سازمان منطقه آزاد قشم به صورت کلان و پایدار حفظ و تامین شود.
عظیم زاده تصریح کرد: اجرای قوانین و تفسیر یکسان و تسهیل گرانه از آیین نامه ها و دستورالعمل ها جهت رفع برخی موانع موجود، فعالیت های گمرک را در مسیر رشد و تعالی قرار داده است و امیدواریم در آینده نیز شاهد ادامه این روند باشیم.
وی با تقدیر از تلاش ها و فعالیت های محسن رضایی فر، مدیر سابق گمرک منطقه آزاد قشم، ادامه داد: فعال شدن بندر شهید کاوه و رشد قابل توجه آمار تجارت و بویژه صادرات در یک سال گذشته، اقدامات ارزشمندی در یک سال گذشته بود که شایسته تقدیر است.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: همراهی موثر و مثبت هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم جهت تسهیل امور گمرکی و رفع موانع محیطی و بیرونی گمرک، با تصویب بخشنامه های متنوعی در حوزه مشوق ها و تسهیل گری، کمک شایانی به رونق تجارت در قشم طی سال ۱۴۰۲ کرد.
بنابر این گزارش، در حکم عادل پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خطاب به امیرعلی داود، سرپرست مدیریت امور گمرکی سازمان منطقه آزاد قشم آمده است: «جناب آقای امیرعلی داود، با عنایت به سوابق، تجربیات و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت امور گمرکی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب می شوید. امید است با اتکال به الطاف الهی و همکاری سایر همکاران با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.»

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5335
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.