سرپرست مدیریت بازرسی، بررسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری میز خدمت این مدیریت در حاشیه نماز جمعه در دو مصلی امام علی (ع) و مصلی اهل سنت شهر قشم برای دومین هفته پیاپی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، فاطمه صنعتی با بیان این مطلب، اظهار کرد: این میز خدمت با هدف پاسخگویی به مشکلات، مطالبات و درخواست‌های مردمی قشموندان و در راستای تکریم ساکنان بزرگترین جزیره خلیج فارس برگزار می شود.
وی ادامه داد: این میز خدمت با حضور کارشناسان مدیریت بازرسی سازمان منطقه آزاد قشم علاوه بر دیدار چهره به چهره با شهروندان، شرایط را برای شنیدن انتقادات و پیشنهادها هموار می کند و با برنامه ریزی صورت گرفته زمان رسیدگی به موضوعات و درخواست‌های مردمی کوتاه خواهد شد.
به گفته سرپرست مدیریت بازرسی، بررسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم؛ برپایی میز خدمت در محل برپایی نماز جمعه اقدامی سازنده برای گره گشایی از مشکلات ساکنان جزیره جهانی قشم است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5358
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.