• رو تیتر: با هدف توسعه روابط گردشگری صورت گرفت؛

با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش توافقنامه همکاری چهارجانبه با رویکرد ایجاد خط پروازی میان کیش و ایروان و همکاری های بخش خصوصی طرفین در خصوص توسعه روابط گردشگری به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از  سازمان منطقه آزاد کیش، در راستای سفر و آشنایی تور اپراتورهای ارمنستانی با کیش، با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان متولی این جزیره و اتاق بازرگانی ارمنستان به عنوان هماهنگ کننده تور اپراتورهای این کشور، عصر یکشنبه ۸ بهمن توافقنامه همکاری توسعه روابط فرهنگی، اقتصادی، تجاری، گردشگری و سرمایه گذاری بین کیش و ارمنستان، با رویکرد توسعه مشارکت های بخش خصوصی منعقد شد.

بر اساس این گزارش، این توافقنامه در راستای سفر شهریورماه رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به ارمنستان و تفاهمات انجام شده صورت پذیرفته و هیات 12 نفره فعالان اقتصادی و گردشگری ارمنستان به همراه لیلیا گئورگیان مشاور رییس اتاق بازرگانی و موسس سازمان زنان کارآفرین ارمنستان و معاون بازرگانی "شرکت هواپیمایی ارمنی" با هدف افزایش بررسی راه های افزایش روابط و همکاری های چند جانبه به جزیره کیش سفر کرده اند.

همکاری طرفین در خصوص توسعه روابط گردشگری میان کیش و ارمنستان با استفاده از ظرفیت های طرفین، توافقنامه با رویکرد ایجاد خط پروازی میان کیش و ایروان از بهار سال آینده، ایجاد زمینه توسعه سرمایه گذاری فعالان بخش خصوصی ارمنستان در کیش با هدف معرفی فرهنگ و آداب و رسوم مردم ارمنستان، ایجاد زمینه معرفی و تبلیغات کیش به عنوان یک مقصد گردشگری در ارمنستان و فراهم آوری توسعه تجارت میان ایران و ارمنستان با محوریت جزیره کیش از جمله محورهای مهم این توافقنامه است.

همچنین همکاری در راستای برگزاری رویدادهای جذاب با هدف جذب گردشگران کشور ارمنستان در جزیره کیش شامل سمینارها همایش ها، نمایشگاه ها و دوره های آموزشی تخصصی از دیگر موضوعات مورد توافق طرفین در این توافقنامه است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4839
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.