• رو تیتر: در نخستین نشست کمیته نظارت بر نرخ کالا و خدمات ستاد نوروزی کیش مطرح شد؛

در نخستین نشست کمیته نظارت بر نرخ کالا و خدمات ستاد نوروزی کیش، طرح‌های نظارتی نوروز 1403تشریح و مصوبات آن اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی امیدی در نخستین نشست کمیته نظارت بر نرخ خدمات ستاد نوروزی که عصر یکشنبه 8 بهمن در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، بر عزم جدی تمام دست اندرکاران کمیته ستاد نوروزی در اجرای ماموریت‌های نظارتی تاکید کرد و گفت: اولویت نخست این کمیته تامین کالا و بویژه مواد غذایی در ایام نوروز است.امیدی تاکید کرد: پیش بینی های لازم برای شرایط نامناسب آب و هوایی و عدم امکان انتقال کالا به جزیره و همچنین افزایش چند برابری جمعیت کیش در ایام تعطیلات نوروزی شده است.

دبیرکمیته نظارت بر نرخ خدمات ستاد نوروزی ادامه داد: با دعوت از تامین کنندگان اصلی مواد غذایی و اقلام پر مصرف، هماهنگی های لازم برای ذخیره سازی کالاها به منظور کنترل قيمت ها، تکريم و رفاه حال کيشوندان و گردشگران در دستور کار قرار گرفته و در این راستا پیش بینی واگذاری انبار به صورت رایگان از 15 اسفند به فعالان این حوزه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح نظارت بر قیمت کالا و خدمات در جزیره کیش با هدف پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت کالا و خدمات اجرا می شود.علی امیدی خاطر نشان کرد: ورود خودروهای حامل مواد غذایی و سوخت در اولویت ورود به کیش قرار خواهند داشت و در این خصوص هماهنگی های لازم با شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش انجام شده است. 

دبیر کمیته نظارت بر نرخ خدمات ستاد نوروزی از نظارت فراگیر و افزایش ساعت کاری نانوایی ها در جزیره، خبر داد و افزود: در این زمینه اقدامات لازم و نظارت فراگیر جهت ذخیره سازی آرد و پخت نان از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش انجام شده است.وی با اشاره به اتصال جامعه بازاریان و بازرگانان کیش به سامانه 124 تاکید کرد: شماره تلفن ۱۲۴ به عنوان سامانه پاسخگویی به درخواست ها، پیشنهادات و شکایات در نظر گرفته شده است که موضوعات مطرح شده از طریق این سامانه مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد و با توجه به زمان محدود حضور گردشگران در کیش این شکایات در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

علی امیدی ادامه داد: برای دستیابی به نتیجه مطلوب باید در رسیدگی به شکایات و حل و فصل موضوعات صنفی، از ظرفیت‌های نظارتی اصناف بهره‌ بگیریم."علی امیدی" از اطلاع رسانی تعمیرگاه های خودروی فعال در ایام نوروز و اعلام ساعات کاری بازارها و معرفی غرفی که اقدام به حراج واقعی در ایام نوروز می کنند؛ خبر داد و اظهار داشت: بازرسی و نظارت بر کالاها فقط مختص به مواد غذايي نمي باشد و ساير كالاها و خدمات را در بر مي گيرد.

لازم به ذکر است افزایش ذخیره بنزین از دو نیم میلیون لیتر به 5 میلیون لیتر و ذخیره سازی مناسب سوخت هواپیماها، ساماندهی و قیمت گذاری تانکرهای حمل آب آشامیدنی، جلوگیری از فعالیت سایت های اینترنتی غیر مجاز در زمینه ارائه خدمات تفریحی و گردشگری، عدم بکارگیری اتباع خارجی در مشاغلی به غیر از ساختمانی،باربری، فضای سبز و حفاری، اطلاع رسانی دفاتر خدمات مسافرتی درخصوص اعلام درجه کلوپ های دریایی و رفع مشکل سوخت شناورهای کلوپ های دریایی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

همچنین برنامه ها و اقدامات جامعه بازاریان و بازرگانان، جامعه هتلداران، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، پليس اداره نظارت بر اماکن عمومی و پلیس امنیت اقتصادی كيش و نهادهای امنیتی، مرکز بهداشت و درمان، جامعه مراکز پذیرایی، جامعه کلوپ های تفریحی و دریایی، شرکت توسعه و مدیرت بنادر و فرودگاه های کیش، اداره استاندارد، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش،معاونت گردشگری، بازرسی سازمان منطقه آزاد کیش، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان توسط روسا و نمایندگان هر یک از حوزه ها در این جلسه مطرح شد.

 
انتهای پیام/
کد خبر : 4849
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.