یش از 12 میلیون و 500 هزار بوته گل فصلی در آستانه نوروز در جزیره کیش کاشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هر ساله با نزدیک شدن به سال نو به منظور آماده سازی فضای شهری و استقبال شایسته از میهمانان نوروزی، توليد، تكثير و كاشت انواع نشاء گل های فصلی در جزیره کیش در دستور کار شرکت عمران، آب و خدمات کیش قرار می گیرد.

در این راستا، امسال نیز بیش از 12 میلیون و 500 هزار نشاء بوته گل فصلی در نهالستان شرکت توليد شده و به معابر، میادین و پارک های جزیره کیش انتقال یافته و در حال حاضر به گل دهی رسیده و طراوت و سرسبزی این جزیره زیبا را دو چندان کرده است.

بر اساس این گزارش، از ماه های قبل کاشت گل های فصلی از جمله اطلسی ایرانی، جعفری، کالانکوآ، رعنا، کوکب، همیشه بهار و پریوش در میادین، معابر و پارک ها انجام شده است که ثمره آن را با آغاز سال جدید با لذت دیداری و بویایی شاهد هستیم.

گفتنی است رنگ آمیزی جداول و المان های شهری، بهسازی معابر، تعمیر و لکه گیری خیابان ها و اجرای روکش آسفالت خیابان ها، نیز از جمله اقدامات و طرح هایی است که با هدف آماده سازی سیمای شهری کیش در آستانه نوروز اجرا شده است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 5135
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.