• رو تیتر: در آیین رونمایی از پوستر نخستین نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش مطرح شد؛
  • زیر تیتر: معرفی ظرفیت های گردشگری ایران به جهان در نمایشگاه هورتکس

معاون گردشگری کیش گفت: صنعت گردشگری کیش در کشور پیشرو و برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران به جهانیان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، مهدی ادیبان در آیین رونمایی از پوستر نخستین نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش (هورتکس) که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و بلاگرهای حوزه گردشگری در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری در ایران به زودی می تواند جایگزین صادرات نفت شود اظهار کرد: صنعت گردشگری ایران در سال های اخیر در مدار رشد و پویایی قرار گرفته است و می تواند برای کشور ثروت بسیاری به همراه داشته و همچنین در درون خود اقتدار  فرهنگی و تمدنی ایران را به جهان نشان دهد.

وی با بیان اینکه کیش به عنوان پیشران صنعت گردشگری این جایگاه خود را یافته است افزود: کیش با ظرفیت های حمل و نقل عمومی، اقامتی، تفریحات، خرید و سرگرمی کاملترین اکوسیستم گردشگری ایران را داراست.

ادیبان با اشاره به اینکه بنیان اقتصادی کیش بر گردشگری استوار است ادامه داد: پایه و اساس کیش بر گردشگری بنا نهاده شده و  حق این است که این موقعیت ممتاز را قدر دانسته و پاس بداریم.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه محل تبادل افکار، اندیشه ها، ایده ها، ظرفیت ها و توانمندی ها، مشارکت و ارائه دستاوردهای شرکت کنندگان و صنایع حاضر در آن است افزود: از نقاط مغفول برگزاری رویدادها و نمایشگاه با محوریت و موضوعات صنعت گردشگری است

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش شعار نمایشگاه گردشگری کیش( هورتکس ) را معرفی ظرفیت ها و توانمندی های صنعت گردشگری ایران به ویژه کیش به فعالان عرصه های گردشگری جهان است برشمرد و تصریح کرد: با حمایت و تعامل فعالان صنعت گردشگری کشور و تمرکز در این دوره می توانیم ظرفیت های صنعت گردشگری کشور را به جهان معرفی کنیم.

عباس زینل نیا مجری برگزاری نمایشگاه نیز در این آیین با اشاره به اهمیت توجه به صنعت گردشگری و ظرفیت های کیش در این حوزه تاکید کرد: رویدادهای نمایشگاهی همواره در صنایع مختلف مورد توجه بوده است و ما به دنبال ایجاد برند برتر نمایشگاهی در حوزه گردشگری کیش هستیم.

وی هم افزایی مجموعه های همراستا در صنعت گردشگری، حمایت از محصولات صنایع خلاق، برند سازی، برگزاری کارگاه های آموزشی، ارتقاء دانش و آگاهی فعالان این عرصه و ارائه آخرین دستاوردهای صنعت گردشگری در بخش های مختلف را ازاهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

حضور فعالان عرصه های گردشگری از مناطق آزاد، برخی از کشورهای همسایه و حاشیه خلیج فارس، حمایت وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و حضور شرکت های دانش بنیان از مواردی است که مجری برگزاری نمایشگاه به آن اشاره کرد.

گفتنی است؛ سه رویداد مهم سمپوزیوم هتلداری با محوریت جامعه هتلداران، گردهم آیی بلاگرهای گردشگری و گردهم آیی سرآشپزهای ایرانی با ریوکرد تحول در پذیرایی و صنعت غذا در هتل از برنامه های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

نخستین نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش ( هورتکس) 30 اردیبهشت تا 2 خرداد از ساعت 17 تا 23 میزبان علاقمندان به صنعت گردشگری است.

 

انتهای پیام/ 

کد خبر : 5342
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.