سفیر برزیل در جمهوری اسلامی ایران با تصریح بر اینکه به تبعیت از دولت متبوعش مخالف تحریم است، گفت که از زیبایی و امکانات موجود در جزیره کیش شگفت زده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا از ایرنا، «ادواردو گرادیلونه» اظهار کرد: شرایط جغرافیایی و ویژگی‌های خاص کیش این جزیره را در شرایط منحصر به فردی قرار داده که می‌تواند قطب سرمایه گذاری در منطقه باشد.

وی‌ ادامه داد: برای اولین بار به کیش آمده‌ام و امیدوارم به زودی با هیاتی از برزیل جهت بررسی طرح‌های سرمایه گذاری بار دیگر در این جزیره حضور یابم.

سفیر برزیل در ایران تحریم‌های علیه ایران را ناجوانمردانه خواند و بیان کرد: ایران به پشتوانه مردم خود توانسته با وجود تحریم‌های کمرشکن مسیر توسعه را طی کند؛ برزیل با اعمال تحریم‌ها مخالف است به خصوص با تحریم‌هایی که برخلاف خواسته شورای امنیت سازمان ملل اعمال شده است.

وی ‌اضافه کرد: متاسفانه برخی تحریم‌ها به گونه‌ای اعمال می‌شود که بر امکان افزایش ارتباط بین کشورها تاثیر منفی دارد.

گرادیلونه تحریم برخی صنایع خاص را ظلم بر ملت‌ها دانست و خاطر نشان کرد: تحریم صنعت هواپیمایی کشور یکی از آنان است که به دلیل سهم بزرگ امریکایی‌ها در شرکت‌های هوایپما سازی به آسانی رخ می‌دهد.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4423
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.