• رو تیتر: دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور:

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با اشاره به برنامه ریزی دولت برای جهش در جذب سرمایه گذاری در مناطق آزاد گفت: ارزش تقاضای سرمایه گذاری در مناطق آزاد در سال جاری به ۸۸۰ هزار میلیارد تومان رسید.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، حجت الله عبدالملکی شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح همایش و نمایشگاه «ایران پتروکم» که در جزیره کیش برگزار شد، اظهار کرد: ارزش بسته‌های سرمایه گذاری در مناطق آزاد به بیش از ۹۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده که بخش عمده آن در حوزه پتروشیمی و صنایع وابسته به آن است.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی در مقایسه با دوره رژیم پهلوی بیش از ۶۰ برابر شده است، افزود: این پیشرفت نشانگر نگاه راهبردی جمهوری اسلامی به آینده است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد صنعت پتروشیمی را موتور محرک اقتصادی کشور دانست و اضافه کرد: صنایع پتروشیمی طی دولت سیزدهم در مناطق آزاد رشد قابل توجهی دارند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی آغاز گر تمدن نوین اسلامی است، گفت: نظام اقتصادی کشور در چهارچوب اقتصاد مقاومتی تعریف و برنامه ریزی می‌شود.

 

ایران پتروکم نمایشگاه تخصصی پتروشیمی و صنایع وابسته است که با شیوه‌ای نوین و رویکردی متفاوت در حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 4935
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.