مدیرعامل شرکت سهامی تجار کیش از تحویل حدود 500 واحد مسکونی به خریداران مسکن در دهکده ساحلی پس از تحمل 10 سال انتظار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، محمد احمدپور که از سال 96 به عنوان مدیرعامل شرکت سهامی تجار در راستای تحویل واحدهای معطل مانده برج های دهکده ساحلی اقدام به رفع مشکلات این دهکده کرده است در جمع خبرنگاران از تحویل 500 واحد به خریدارانی که مدت های طولانی است در انتظار تحویل واحدهای خود هستند خبرداد.

وی با اشاره به عبور از فراز و نشیب های بسیار برای انجام تعهداتی که شرکت از قبل داده و عملیاتی نشده بود افزود: تعداد 5 برج به طور کامل تحویل خریداران شده و 3 برج نیز مراحل پایانی را می گذراند که در نهایت تا سه ماه دیگر شاهد افتتاح آن ها خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت سهامی تجار کیش با اشاره به اینکه طرح ساخت و کلنگ زنی این پروژه در سال 84 کلید خورد اما به دلیل مشکلات مالی رها شد تا سال 96 که وی به عنوان مدیرعامل شرکت این مسئولیت را برعهده گرفت افزود: دو سال از ابتدای تحویل گرفتن این شرکت برای رفع مشکلات مالی و تسویه حساب با پیمانکاران گذشت و در نهایت در حدود سه سال زمان برد تا پروژه ای را که بیش از 10 سال معطل مانده بود به ثمر رسانده و 500 واحد اولیه را به خریداران تحویل دهیم که امیدواریم به زودی شاهد تحویل حدود 500 واحد بعدی به مالکان باشیم.

وی همچنین از سرمایه گذاران و سهام داران این طرح سخن گفت و افزود: تعداد 500-600 سهامدار در این طرح وجود دارند که چشم آن ها به فعالیت های ما در این شرکت دوخته شده است و با وجود هجمه ها، مشکلات و گرانی هایی که روز به روز کار را سخت تر می کند امیدواریم با یاری خدا این راه را به سلامت به پایان برسانیم.

احمدپور اظهار امیدواری کرد برای دریافت مجوزهای لازم جهت احداث زون سه با کمترین مشکلات در این دوره دولت و مدیریت سازمان روبرو شود زیرا مشکلات بسیاری در مسیر وجود دارد که نیازمند همیاری مسئولان برای رفع آن هاست.

وی افزود: با ساخت زون 3 حدود هزار خانوار دیگر می توانند واحدهای خود را تحویل بگیرند.

مدیرعامل شرکت سهامی تجار با اشاره به ساخت بازارچه برای استفاده ساکنین و ایجاد مسیرهای ورودی، بلوار ، مبلمان شهری و فضای سبز تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای ایجاد رفاه مردم به کار گرفته ایم ضمن اینکه از سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران انتظار همکاری بیشتر برای ایجاد تسهیلات رفاهی و خدمت به مردم داریم.

وی عدم ثبات مدیریت را یکی از چالش های مهم در مسیر توسعه و رونق جزیره کیش برشمرد و با تقدیر از مدیرعامل شرکت ماهتاب کیش شرایط آب و برق در دهکده ساحلی را مطلوب ارزیابی کرد .

دهکده ساحلی کیش  در جنوب شرقی جزیره کیش و در فاصله ۵۰۰ متری دریا در زمینی به مساحت ۲۲۰ هزار تر مربع در حال احداث است.

کد خبر : 2573
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.