مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش از ساماندهی وضعیت موتورهای شارژی و انتقال سایت بازیافت تا پایان سال جاری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فیدار، عبدالنبی شرفی در نشست خبری که به مناسبت ارائه گزارش عملکرد 4 ماهه گذشته این شرکت با حضور اصحاب رسانه کیش برگزار شد اظهار کرد: توسعه همگون شهری و اولویت بندی طرح های در حال انجام با بهره گیری از نیاز سنجی ساکنان و توجه به نقاط مغول مانده صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه روندی در فعالیت های شرکت عمران، و خدمات وجود دارد که با هر نگاه مدیریتی این روند طی می شود افزود: ما نیز وظیفه خود دانستیم که در ادامه این روند به توسعه نقاط مغفول مانده بپردازیم.

وی با اشاره به فضاسازی، بهسازی معابر و جداره های سفین قدیم که از ماه های گذشته آغاز شده را از مواردی عنوان کرد که می تواند به تبدیل شدن این بخش از جزیره کیش به فضای گردشگری کمک کند و افزود:

شرفی به برگزاری مسابقه طراحی فضای شهری و جداره سازی در این منطقه با محوریت بومی – فرهنگی از میدان سعدی تا مسجد خاتم الانبیا(ص) اشاره کرد و از پیشرفت حدود 60 درصدی ساختمان دادگستری کیش خبرداد و افزود: ساختمان دادگستری کیش که مدتی به دلیل کمبود سیمان و کرونا دچار وقفه در ساخت شده بود در حال انجام است.

به گفته شرفی توجه به زیرساخت های ورزشی مانند تکمیل بازسازی سالن اسکواش کیش، سالن تنیس و توجه به تعمیرات و بازسازی پیست سوارکاری که در دستور کار این مدیریت قرار دارد از برنامه های شرکت عمران، آب و خدمات کیش است.

وی با بیان این مطلب افزود: تکمیل پروژه مصلی کیش، محوطه سازی فضای بیرونی مصلا، محوطه سازی ترمینال جدید فرودگاه کیش، تعمیرات مدارس و ساخت دو مدرسه 18 کلاسه و کمک به ساخت مدرسه 9 کلاسه خیرساز( مدرسهه شهید سیدین) از دیگر مواردی است که توسط شرکت عمران و خدمات کیش در دستور کار این شرکت قرار دارد.

بهره گیری از پوشش مناسب گیاهی با توجه به شیوه نامه های جدید توسعه فضای سبز و استفاده از گیاهان بومی، از دیگر مواردی است که شرفی به آن اشاره کرد و افزود: برای آبیاری فضای سبز کیش از آب تصفیه خانه فاضلاب کیش با ظرفیت 10 هزار متر مکعب استفاده می شود.

وی در خصوص انتقال سایت بازیافت کیش نیز گفت: در انتظار دریافت پیوست های زیست محیطی این طرح برای جابجایی هستیم؛ سایت بازیافت فعلی با وسعت 50 تا 60 هکتار پس از جابجایی تبدیل به یک مکان گردشگری خواهد شد.

تکمیل روشنایی رینگ تا پایان سال جاری، تکمیل روشنایی پیست دوچرخه سواری، رنگ آمیزی پیست دوچرخه سواری، ایجاد زیرساخت های آب و برق هندورابی، ساماندهی روشنایی و معابر شهرک های کارگاهی، مکانیزه سازی آبیاری فضای سبز، ایجاد زیرسازی آسفالت جاده جهان، آسفالت معابر طرح متوقف شده مسیر طلوع تا غروب، ساماندهی نظارت حداکثری بر فعالیت های  حوزه حمل و نقل عمومی به ویژه خودروهای شخصی فعال در شرکت های خدمات رسانی اینترنتی مانند اسنپ، از موارد مهم دیگری است که رئیس هیئت مدیره شرکت عمران، آب و خدمات کیش به آن ها اشاره کرد.

وی همچنین به ساماندهی موتورهای شارژی تا پایان سال اشاره کرد و افزود: فراخوان جذب پیمانکار انجام شده است و با شناسایی پیمانکار یکی از مهمترین دغدغه های پلیس، مسئولان و مردم در این بخش که ساماندهی موتورهای شارژی است تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در خصوص ساماندهی پیست سوارکاری نیزخاطر نشان کرد: در صورتی که بازسازی این پیست صورت بگیرد ما شاهد رونق گردشگری در این حوزه با برگزاری مسابقات اسب دوانی با حضور گردشگران خواهیم بود و در این راستا منتظر همراهی و همکاری سرمایه گذاران با هدف رونق بخشی به این ورزش مهیج هستیم.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 2601
زیبا حسین زاده

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

پایگاه خبری فیدار کیش

پایگاه خبری "فیدار آریا" یک منبع رسمی و معتبر در زمینه اخبار محلی و ملی است. این پایگاه خبری با تکیه بر خبرنگاران و تحلیل‌گران حرفه‌ای، به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و به‌روز در خصوص وقایع مهم و جالب برای خوانندگان خود فعالیت می‌کند. با توجه به مستقر بودن در جزیره کیش، این پایگاه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم محلی و سایر نقاط کشور باشد.